Perchè avemu bisognu di utilizà un schermu LED invece di una prughjezzione tradiziunale?Ci sò qualchi svantaghji di a tecnulugia di prughjezzione?

Oghje, a maiò parte di i cinematografici adoptanu sempre a tecnulugia di prughjezzione.Significa chì l'imaghjina hè prughjettata nantu à a cortina bianca da u projector.Cume a schermu LED di pitch pitch hè natu, cumencia à esse usata per i campi interni, è gradualmente rimpiazzà a tecnulugia di prughjezzione.Per quessa, u spaziu potenziale di u mercatu per i display LED di picculi pitch hè enormu.
Mentre chì l'alta luminosità hè una di e caratteristiche eccezziunale di u screnu LED, generalmente adopta u principiu di l'auto-illuminazione, ogni pixel emette luce indipindente, cusì l'effettu di visualizazione hè u listessu in diverse pusizioni di u screnu.In più, u screnu LED adopra tuttu u fondu di u screnu neru, chì hà un cuntrastu megliu cà a tecnulugia di proiezione tradiziunale.

Normalmente, a maiò parte di l'equipaggiu di riproduzione utilizatu in i teatri tradiziunali hè a tecnulugia di prughjezzione.Perchè u sistema di prughjezzione usa u principiu di l'imaghjini di riflessione, a distanza trà a luce prughjettata è u centru di u screnu hè diversu, è a pusizione di e trè fonti di luce di culore primariu in u tubu di prughjezzione hè diversa.Questa funzione face chì l'imaghjina prughjettata hè faciule d'esiste cù una piccula quantità di sfocatura di pixel è bordu culuritu.Inoltre, a pantalla di u filmu usa una cortina bianca, chì riduce u cuntrastu di a stampa.
Pro è cuntrariu di i proiettori LED
Pro:U più grande vantaghju di i proiettori LED hè a so vita di lampadina è a bassa produzzione di calore.I LED duranu almenu 10 volte più di i lampi di proiettore tradiziunali.Parechji prughjettori LED ponu funziona per 10 000 ore o più.Siccomu a lampa dura a vita di u projector, ùn avete micca da preoccupassi di cumprà novi lampade.

Perchè i LED sò cusì chjuchi è solu bisognu di semi-conduce, operanu à temperature assai più bassu.Questu significa chì ùn anu micca bisognu di u flussu d'aria, chì li permettenu di esse più silenziu è più compactu.

Tempi di avviamentu è di chjusu assai più veloci perchè ùn ci hè micca bisognu di riscaldamentu o rinfrescante.I prughjettori LED sò ancu assai più silenziu di i prughjettori chì utilizanu lampi tradiziunali.

Cons:U più grande svantaghju di i proiettori LED hè a so luminosità.A maiò parte di i proiettori LED sò massimi à circa 3.000 - 3.500 lumens.
LED ùn hè micca una tecnulugia di visualizazione.Invece hè una riferenza à a fonte di luce utilizata.


Tempu di post: Jul-20-2022