A putente funzione di display LED à colori à l'esterno.

A putente funzione di display LED à colori à l'esterno.
A visualizazione LED di culore all'aperto hà e caratteristiche di una scala di grisgiu alta, una alta freccia di rinfrescante è una alta freccia di cambiamentu di quadru, chì porta una sperienza visuale naturale, liscia è còmoda;à u listessu tempu, u SMD chip lamp bead design pò impedisce u screnu da esse stuck, sfocata, etc. fenomenu, rende u culore più uniforme, senza modularization, prisentà una cumpleta, fine è dilicatu stampa di grande-schermu, è rializà u esattu. mostra di l'infurmazioni materiali cum'è u tema di a cunferenza è u video promozionale.A funzione di alta luminosità di u screnu assicura chì u grande screnu pò esse chjaramente affissatu in ogni situazione climatica, creendu effetti visuali stupendenti.

Cù l'aiutu di u processatore video LED integratu, pò rializà a cunversione di segnali, cunvertisce i segnali di l'imaghjini esterni in segnali chì ponu esse accettati da u display LED full-color, è facilmente capisce a cattura di l'imaghjini, l'allargamentu di l'imaghjini, l'imaghjini è a superposizione di testu. , fade in and fade out, senza schermu di display LED.Diverse forme di funzioni di visualizazione, cum'è u cambiamentu di cucitura, u seguitu sincronu, etc., sò più favurevuli à i posti per vede u cuntenutu di l'e-sports è diverse attività culturali è di divertimentu in una manera più flexible, diversa è intelligente, è per mostra attività di e-sport in u locu è prumove scambi culturali di marca.hà un grande significatu.
L'installazione è u mantenimentu sò sempre u focu di l'attenzione di l'utilizatori.U LED P4 di picculu pitch all'aperto selezziunatu da Linsen Video per u locu adopta un disignu standardizatu è serializatu.Se ci hè un puntu di luce anormale o un dannu di modulu durante l'usu, u modulu danatu pò esse direttamente disassemblatu è rimpiazzatu, chì risparmia assai soldi.Costi post-mantenimentu.

À u listessu tempu, i LED di picculi pitch sò fatti di materiale di lega di magnesiu-aluminiu ligeru è sottile, accumpagnatu da l'altu livellu di prutezzione IP65 è IP54 in fronte, ancu in tempu di pioggia, pò efficacemente impedisce a pioggia è l'acqua, prutegge. u circuitu di u modulu, è evite a fuga è u cortu circuitu.;Quandu scontru à u clima à alta temperatura, pò ancu cunducerà a dissipazione di u calore attraversu a cunduzzione di metalli, chì migliurà assai a rata di dissipazione di u calore di u pruduttu è evita u riscaldamentu di u corpu causatu da u funziunamentu à longu andà.
Cum'è i media emergenti di quarta generazione, i LED di piccula pitch combinanu l'imaghjini d'alta risoluzione, i culori naturali è delicati, mostranu video è testu, è anguli di vista largu.Rispondenu à e dumande di u mercatu cù una bona stabilità è un rendiment putente.


Tempu di post: Jul-20-2022