U dispositivu di visualizazione di a cunferenza hè impurtante per l'efficienza di u travagliu postu chì raccoglie più di 60% di l'infurmazioni percepite.

Soluzione di Display Virtual Studio LED: Fate a vostra Idea Visualizata è Realizzata.
Cerchi più pussibulità per a vostra creazione di studios di film virtuale o educazione in linea?
Frequenza di rinfrescante ultra-alta di 7680 Hz, frequenza di fotogramma alta di 144 Hz, è scala di grigi 22bit + offre immagini liscia è nitide per eliminà in modu efficace e linee di scansione è l'effettu di sfarfallu è risponde à i stretti requisiti di scene di ripresa.A gamma di culori standard 110% NTSC currisponde accuratamente à a gamma di culori di u cuntenutu di input è furnisce sfumature ricche di dettagli è immagini naturali precise.Tutte e funzioni sopra citate travaglianu inseme per creà una sperienza immersiva, chì pò esse creata ciò chì imaginate.
Soluzione di Display Retail: Un modu simplice per migliurà l'esperienza di u cliente
Cumu migliurà a vostra impressione di marca è l'esperienza di i clienti in modu simplice in a tenda?A pandemia pone una sfida à l'industria di u retail in quantu à guidà u trafficu pede in i magazzini.Cum'è un bonu narratore, i muri LED ponu catturà l'attenzione di e persone inconsciente per furnisce a vostra marca è i vostri prudutti.
U dispositivu di visualizazione di a cunferenza hè impurtante per l'efficienza di u travagliu postu chì raccoglie più di 60% di l'infurmazioni percepite.

Dapoi l'apparizione di u screnu verde à l'iniziu di l'anni 1930, ci hè statu un flussu constante di innovazioni tecnologiche nantu à i filmi è TV, cumpresu u Metudu Dunning è u Prucessu di Sodium Screen.Ma oghje, a produzzione virtuale hè quì per rivoluzionarà a cinematografia.Cù u rapidu sviluppu di i LED di picculi pitch è u so usu aumentatu in una varietà più larga di applicazioni, a fabricazione di film è televisione entra in una nova era.

U mondu fisicu è digitale sò perfettamente cunnessi per riprese di video musicali, DJ sets, o simpricimenti simulazione di voli in u spaziu esterno, è u "reale" hà evolutu.

XR combina un schermu LED d'alta prestazione, cattura simultanea è rendering in tempu reale cù seguimentu di càmera.Permette a creazione di cuntenutu altamente realistu senza più post-produzione.

I prudutti LED premium rimpiazzanu a schermu verde tradiziunale, chì permettenu una iterazione rapida di u cuntenutu, creendu una scena di ripresa immersiva è dinamica.Cumbinanu perfettamente cù u seguimentu di u muvimentu di a camera per assicurà una cattura precisa è rende a creatività infinita.


Tempu di post: Jul-20-2022